Vi svävar i min luftballong!

Jag har verkligen försökt få massa saker gjorda, men inte lyckats med något alls. Synd för mig som har fysikprov på onsdag och att det inte finns några fler dagar att "ta tag i det" på. Jag antar att det är på grund av att jag inte riktigt kan koncentrera mig, vilket väl inte är så konstigt?

Jag har gett mig in i något dumt också. Vi har en liten pakt eller nått, inget onyttigt;
dvs.

* godis
* glass
* läsk
* kakor/bullar
* chips/popcorn osv

på vardagarna. Jag gillar egentligen inte chips och sånt och egentligen inte godis heller, men glass är enligt mig det bästa som finns! Men målet är slank kropp och bra kondition, vilket jag ska få genom att börja träna ordentligt igen. Det betyder att jag snart måste gå och lägga mig för att orka träna innan skolan imorgon.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0