Scotty doesn't know what fiona and me doing in my van every sunday

Jag gillar egentligen inte att vara hemma själv för att det är så ensamt men jag har kommit på att det är ett tillfälle att snoka. Oskyldigt snok såklart! Jag menar, vad kan ett litet barn göra för ont när hon ska duscha på kvällen? ...nä tänkte väl det. Eftersom jag ätit varje dag har även jag (belive it or not) blivit lång. Jag kan till och med se upp till taket av badrumsspegelhyllan, där jag gjorde dagens fynd.

En hårspray, en hårmousse, en hudlotion (varför stod den där? vad försöker mami dölja?) och en liten burk. Den va vit med lite rosa text och ganska liten. Jag fick för mig att det va nån bra ansiktskräm som va jättedyr med äkta guld i eller nått, som jag kunde sno (eftersom jag hade fyndat nått som mami antagligen hade gömt), perfekt. Saken var bara den att när jag öppnade burken ville jag inte sno det längre eftersom innehållet va beige/brunt, hårt och luktade äckligt. När jag läste på etiketten visade det sig vara hårlera. Inte kvinnligt någonstans.
Alternativ 1: Hon funderar på att konvertera till den manliga religionen.
Alternativ 2: Min mami har en loverboy!

Hoppas han för det första inte är en "boy", då skulle jag rymma. För det andra; jävligt tålmodig eftersom vi alla konstaterat att jag numera lider av någon störning i nått i hjärnan som gör att min aggresivitet inte längre är på sund nivå. För det tredje rik, för det fjärde skön i huvvet och för det femte borta hemifrån mycket så att jag kan fortsätta fynda.

Labbrapport va det, förlåt även för störning i fantasin.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0