En väldigt lugn helg

Jag är trött på att vara sjuk! och ändå har jag bara varit det i 2 dagar. Va ju hemma igårkväll och somnade strax efter 11 på kvällen. Vaknade nu runt 11, av att A ringde. Har alltså sovit 12 timmar och mår inte ett dugg bättre. När jag reste mig upp ur sängen förstod jag ganska snabbt att jag inte skulle kunna jobba idag, så har precis ringt dit och sjukanmält mig. Det betyder att det inte blir någon utgång för min del ikväll heller. Trist som fan, men det finns inte så mycket att göra åt saken. Jag saknar min B4! Om ni läser, förlåt för att jag är tråkig men vi partar snart igen va?!



Håller just nu på att ladda ner Fucking Åmål som jag ska titta på när jag ändå bara ligger still i sängen. Vilket jag säkert kommer göra resten av dagen...och kvällen.


Kärlek
Postat av: T e s s a n ♥

sv: hihi ja, dom är så otroligt tuffa! vill verkligen ha dom, men vet inte riktigt var man kan hitta dom .. :/

2009-01-03 @ 13:36:36
URL: http://fashionway.blogg.se/
Postat av: felicia

fucking åmål är bäst :D

2009-01-03 @ 18:07:06
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0