The hole club is looking at her

Jag är ganska dålig på att uppdatera under helgerna har jag insett. Det måste det bli ändring på. Helgen har i alla fall varit lite speciell och inte allt för lyckad. Gårdagen var åtminstonne jävligt rolig måste jag erkänna! Har nog aldrig skrattat så mycket tror jag och jag kan inte ens förklara varför för jag vet inte. Det va något om nån gås och nån mygga på engelska, mer kommer jag inte ihåg. Plus att det va väldigt kallt ute och att vi gick och gick men inte kom nån vart.




Nu i alla fall, är jag hemma och jag hade planer på att inte göra någonting alls. Men det ryktas om släktmiddag hos min morbror, frågan är bara om jag orkar. Jag skulle kunna gå och sova redan nu och jag känner inte alls för att vara social med min släkt alls!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0