It takes a fool to remain sane

Imorgon börjar skolan igen. Trots att min dag inte alls kommer vara lång så måste jag i alla fall gå upp kl 6:30. Risken att jag somnar alldeles för sent ikväll är ganska stor med tanke på när vi gick upp imorse/eftermiddags. Det kommer alltså inte alls vara kul att gå upp imorgonbitti och jag antar att den som pratar med före kl 11 imorgon inte kommer vilja prata med mig någonsin igen. Så planen är att somna tidigt (om det nu går).

Ska alldeles snart hoppa i duschen och sen blir det shear genius på kanal 5, en amerikansk realityserie om hårstylister. Såg reklam om det imorse och då hade vissa modeller sjukt snygga håruppsättningar. Så det ska jag kolla på, samtidigt som jag ska fixa naglarna och lägga fram kläder till imorgon.


Tänkte även passa på att bjuda på min favoritlåt för tillfället!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0