Cause they´ve forgotten how to play

Godmorgon! Hoppas ni inte gjort samma misstag som jag och sovit alldeles för lite. Jag va vaken alldeles för länge igår och när jag väl bestämt mig för att det va dags att sova kunde jag inte somna trots att jag va dödstrött. Bestämde också då att det inte skulle bli någon träning för min del nu på morgonen eftersom jag inte va säker på om jag skulle somna över huvudtaget. Dessutom hade jag ju lovat mig själv att träna varannan dag så att jag inte sliter ut mig igen.



Det betyder att jag kan ta det lite lungt nu på morgonen. Jag har kommit på ett sätt att göra mornarna lite lättare och det är att fixa frukosten och ta med mig den tillbaka till sängen och tv:n. På så sätt får man lite extra tid på sig att vakna vilket man kan behöva om man sovit typ inga timmar.

Dagen som kommer är ytterligare en 6,5 timmars-dag i skolan med ett antal lektioner och väldigt få raster. Säkert får vi oätbar lunch också och minst en moralpredikan på morgonsamlingen. Så...nu ska jag börja fixa mig iordning snart och komma iväg så småning om, herregud vad jag längtar! Tisdag, here we come!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0