En skola som ingen annan

Godmorgon alla ni som sitter i skolan gör vad man nu gör i en skola. Det här med att vi bara skulle ha morgonsamling idag vet jag inte hur mycket det stämmer men eftersom jag fortfarande knappt kan andas utan att hosta ihjäl mig såg jag en extra lovdag som något behövligt. Men den här dagen kommer inte vara bortkastad för det. Den ska gå till sånt jag  behöver göra och borde gjort innan skolan började över huvud taget. Jag ska alltså;

♦ räkna massa matte

♦ leta efter/fixa iordning fungerande pennor och rena block

♦ fundera ut hur jag ska komma till skolan utan busskort imorgon

♦ ta en funderare på hur mycket jag ska satsa på skolan den här terminen och hur mycket jag verkligen vill lära mig

♦ titta lite på Prision Break (...hoppsan)

♦ skaffa mig lite motivation




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0