mobilletande

Det börjar bli dags för mig att köpa ny mobil. Min riktiga mobil har jag inte använt sen i somras eftersom den är vattenskadad, så just nu har jag mammas gamla. Den funkar och så men ibland lägger den av och den har även dåligt batteri. Mitt abonemang går ut i april och då blir det till att förnya det och om man köper ett abonemang brukar ju telefonerna bli billigare. Så nu blir det till att kolla runt och jag har redan nu en favorit. 



 
Sony Ericsson W910i. Jag tänker satsa på den röda just eftersom det är den röda färgen som gör mobilen. Sony Ericsson har i och för sig ganska dålig kvalitet men och andra sidan har dom många bra funktioner. Än så länge är detta min favorit.


Kärlek
Postat av: pussis

min kompis har den, den är asdålig.. den har varit inne på lagning mer än vad hon själv har kunnat använda den! plus att alla funktioner inte fungerar, bara så du vet mini! :) men snygg är'en! <3love

2009-01-03 @ 19:15:29
Postat av: Sofia

jaa den är säkert precis som min förra, den mörkgrå du vet...sony ericsson är inge bra, speciellt inte walkman! jag ska leta runt lite, kanske en nokia isåfall ^^ puss pussis! :*

2009-01-03 @ 19:33:52
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: Linda

jag funderar på att skaffa en sån. typ idag!? :D

2009-01-20 @ 04:47:19
URL: http://blogglund.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0