I've got a brand new attitude!

Det är konstigt hur det kan bli så kallt ute frammåt kvällen när det nästan va vår i förmiddags. Det är inte riktigt okej! Jag höll på frysa ihjäl nu när jag gick hem från frissan. Ja där har jag varit ja, och slingat/klippt topparna. Som jag nämnde tidigare blev det blonda slingor, folié den här gången. Det betyder att hela håret blev lite ljusare och utväxten mycket mycket mindre. Det blev faktiskt jättebra! Tyvärr kan jag inte visa nu eftersom jag inte har en fungerande kamera men på söndag eller så lär det ju bli bilder från helgen, så då får ni se. Det lovar jag!

Imorgon är det ju fredag redan! Veckodagarna går så himla fort så man hinner nästan inte med. Men lite helg tror jag intgen mår dåligt av. Dessutom har jag inga lektioner imorgon, så för min del blir det en ledig fredag med lite träning på förmiddagen. Vi har ännu inga planer för kvällen imorgon så vi får se var den leder. Även om vi hade det kunde jag tyvärr inte tala om det iofs...det är sjukt jag vet, men just nu är det bara att gilla läget.



Hoppas ni får en bra kväll så hörs vi. Puss!


Kärlek
Postat av: emelie

jag tänke hjälpa dig och mig själv lite.. finns en sida man kan samla poäng genom att värva andra osv.. eller andra enkla sätt.. så kan man vinna presentkort på HM, Ginatricot, Kicks eller någon annan favoritaffär! http://www.gratismode.se/?c=7396

2009-01-15 @ 19:26:20
URL: http://jagetuff.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0