Tisdag eller söndag?

Brrr va kallt det är ute! Kom nyss hem och utan att ha kollat gissar jag på minst 8 minusgrader. Jag måste sett ut som en vandrande iglo eller nått när jag gick från bussen. Jag hade min stora vinterjacka täckt över hela kroppen och luva på. Allt för att inte få snö i ansiktet! Jag tror dock inte jag lyckades, men det va i alla fall värt ett försök. Så nu sitter jag och försöker få tillbaka värmen medan jag väntar på middagen.

Vaknade vid halv 2 hemma hos A där vi hade en riktig slapparstund. Åt frukost och kollade på DH. Jag har typ aldrig sett ett enda avsnitt förns idag och jag måste erkänna att det va sjukt bra. Jag fattade dock inte så mycket men bra va det och nu känns det som att jag vill se alla avsnitt som finns! Så ska ta och försöka fixa det nu. Haha.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0