To feel brave

Det är helg! Klockan är kanppt sju på morgonen men det är helg! Det bästa är att det känns också. När jag slog upp ögonen imorse va det första jag tänkte på att det va fredag, vilket gjorde det lite lättare att gå upp. Jag är fortfanade jättetrött men jag är uppe! Sitter dessutom och äter frulle. Havregrynsgröt med skivad banan och mjölk, och chaité. Jag va jättehungrig när jag vaknade och gröt kändes som ett bra val eftersom fredagar har en tendens att bli långa.



Nu ska jag höja volymen på the vocie och göra mig iordning. Ladda för en riktigt vild helg ska jag göra också och sen börja åka mot skolan. På dagens schema står det case på förmiddagen och fysikplugg med jenny på eftermiddagen. Halv 3 ska jag möta upp min andra halva för 25 minuters solning på solkungen och efter det bär det av hem till henne där vi ska laga mat och käka innan vi drar ut. Hoppas att din dag blir lika bra som min!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0