Soulja boy tell 'em

Har nyss avslutat en dag på stan och va trött man kan bli av shopping! Började hela stadsdagen på odenplan för lite solning och nu bränns det i mitt ansikte vill jag bara berätta. Sen åkte vi in till stan och köpte allt det som va undanlagt från igår, plus lite till. Och sedan vidare till solna centrum för samma sak. För min del blev det;

  


* Ett långt, vitt baslinne från Gina Tricot, 129 :-
* En svart kortare kofta/jacka från Grina Tricot, 99 :- (nedsatt från 299 :-)
* Ett halsband från H&M, 49 :-
* Ett par skor med 8 cm klack från Belle Shoes, 249 :- (nedsatta från 599 :-)


Kärlek
Postat av: Anonym

Akta er för Belle shoes! Sämsta skokedjan med sämsta kvalitén och glöm möjligheten till reklamation. Oseriöst företag!

2009-01-28 @ 20:17:56
Postat av: Sofia

nej kan tänka mig det, hela deras stil är oseriös! tack för tipset! :)

2009-01-28 @ 20:54:08
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0