Somethimes I run, somethimes. Somethimes I hide. Somethimes I'm scared of you, but...

Jag loggade ut och gick och la mig för säkert en timme sen, men nu sitter jag här igen. Kan inte sova och det va länge sen sist. Jag antar att jag ligger och funderar, det finns så mycket jag skulle vilja säga till människor. Inte vara snäll och inte skrika, bara säga. Men det är natt, det går inte. Det skulle inte gått i alla fall, för det finns knappt några som förstår längre.

Jag funderar på att ta min kudde och mitt täcke och gå ut i vardagsrummet och sätta på mamma mia. Äta nått och hoppas på att jag somnar snart, ska ju trotsallt upp om 6 timmar. Gissa vem som inte kommer va människa imorgon. Ska göra nått försök till innan jag ger upp, godnatt...eller nått.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0