Our work is never over!

Jag kan slopa mina taknar på träning idag, jag har så sjukt ont i hela kroppen efter gårdagens träning. herregud, jag har nog aldrig haft såhär mycket träningsverk förut. Varenda, precis varenda, muskel i min kropp gör så ont att jag vill dö. Istället ska jag kompensera det med träning i morgonbitti, mucho bättre. Ska dessutom hoppas på att det är min favoritinstruktör som har passet!



Sitter i skolan och har precis slutat. Jag är inte van med det här att gå i skolan mäker jag, höll på somna redan vid ett när första lektionen började. Ochför er som undrade kom jag (vilket jag nästan redan förstått innan jag ens åkte imorse...) till skolan kl 8:30 fastän att jag inte skulle börja förns kl 1. Så förmiddagen tillbringades med skolfolket på Espresso House i skrapan. Vi hade tre mycket trevliga timmar innan vi gick tillbaka till skolan och åt lunch. Nu ska jag ta mina bokstavligen talat döda ben och bege mig hemmåt. Vi hörs där. Puss.


Kärlek
Postat av: Emelie

Aah men visst ar de pa nagot viss skont nar man har traningsvvark! Ska med borja igen, sa fort jag blir frisk!

2009-01-08 @ 17:58:19
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0