Och jag kan inte sova och får inte benen att stå still

Dagen började med ett 45-minuters spinningpass kl 7 imorse, riktigt skönt att komma igång måste jag säga! Efter det va det skola som vanligt, hade lite roliga lektioner så dagen gick rätt så snabt måste jag säga. Nu är jag hemma, nerbäddad i soffan med en kopp te och en godispåse jag och jenny köpte på vägen hem. Lite vardagslyx sådär mitt i veckan. Precis lagom för att orka plugga sen resten av kvällen och hålla ut resten av veckan. Vardagslyx är bland det bästa som finns tycker jag. Vardagslyx för mig kan vara att äta nått extra gott, titta på nån jättebra film eller gå på bio, vara med någon man tycker om eller göra något roligt. Det betyder alltså att resten av  min vecka kommer bli perfekt;

Onsdag: Träffa A efter skolan, vad vi ska göra är ännu inte bestämt
Torsdag: Streetdance
Fredag: Helg! och party med A
Lördag - Söndag: Spaweekend med mami



Vad är vardagslyx för er?


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0