Nananananaa I wanna start a fight

Har nyss kommit hem från kvällens träning och är mer än trött. Alltid lika jobbigt att komma iväg och alltid lika skönt efteråt. Nu har jag hunnit fika med mamma och ska duscha innan jag sätter mig och plugga lite. Har också varit i farsta som sagt och fick med mig en del saker hem, trots att planerna bara va att titta. Fick en bh och ett par trosor H&M, ett par skor (som korta uggs) från Wedins och en jättecool tröja från BikBok. Tröjan är min favorit och ska användas till ett par leggings. Kommer troligen ha den på mig imorgon och isåfall slänger jag upp en dagens.



Imorgon blir förövrigt en bra dag! Har inte berättat det ännu eftersom det varit lite hemligt men imorgon börjar jag och A på dans. Vi kommer inte kunna berätta var eller vilken tid vi dansar så det är ingen idé att ni frågar. Vi skulle gärna göra det om det va möjligt men jut nu är det inte det. Anledningen kan vi heller inte berätta men de om vet, vet varför. Det ska i alla fall bli skitroligt och jag kan säga så mycket som att det är streetdance vi börjar på.



Önska oss lycka till och håll tummarna för att det här är något vi aldrig kommer göra!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0