Godmorgon världen, säg vad som står på?

Godmorgon! Vaknade med lite huvudvärk och va lite tröttare än normalt, annars mår jag nog bättre. Det beror säkert på att jag tog det såpass lungt igår, låg i sängen hela kvällen. Jag kände mig ju ensam som jag sa eftersom mina vänner va ute och jag låg hemma. Men jag har underbara vänner som i alla fall går att få tag på så det va inga problem. Visst måste ni hålla med om att man blir glad när man inser att man faktiskt är någons bästa vän? När den här personen ringer just till mig för att prata om något känslligt trots att han/hon är med andra. Jag pratade med min bästa flera gånger under kvällen igår när hon kände att det blev jobbigt av en anledning, trots att hon va ute och hade roligt. Hon anförtrodde sig till mig. Sånt gör en lycklig!

Btw så ska jag förhöra henne lite idag... haha

Nu, en lugn morgon som ska spenderas med ytterligare några PB-avsnitt. Om någon timme ska jag börja göra mig iordning och fixa lite. Sen åker jag till solna och sedan därifrån vidare till bromma med my partner in crime. Ikväll blire gh-kväll.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0