Friday baby!

Frukost i sängen, bad i badkaret och långsamt temop = en myckert bra start på en fredag! Tänk allt som ska hinnas med på fredagar; både dagen och helgen ska planeras, man ska hinna göra allt man sagt att man ska göra och man förväntas göra nästan ännu mer än så. Då är det mer än skön att bara lungt och ta morgonen som den kommer, det gör att man orka med allt annat sen. Dessutom är jag en sådan som mycket hellre går upp en timme tidigare än att behöva stressa. Som jag sa i tidigare inlägg är jag en riktigt morgonmänniska och om det va så att jag kunde somna tidigare på kvällarna skulle jag definivtivt gå upp tidigare på mornarna. Det är något speciellt mer mornar och allt blir ju faktiskt vad man gör det till!.


Appråpå lugn och ro, imorgon vid 15-tiden checkar mamma och jag in på Nordic Blues nyöppnade Hammam längst ut på lidingö. Där kommer vi stanna i ett dygn och få allt från helkroppsmassage och turkiskt hammambad, meze-buffé och fri tillgång till spa-avdelningen, till yoga-pass och extrem service. Detta var något vi fick av min pappa i julklapp och jag ser verkligen fram emot det för det här är något i alla fall jag behöver såhär års.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0