Fredag

Jag blir så sjukt lat av att ha lov! Klockan ringde 10 imorse och då hade jag en nära döden-upplevelse måste jag erkänna. Jag hade kunnat göra vad som helst för 1 timme till och ännu mer för 2...men det va bara att gå upp. Kom dock inte längre än till soffan men jag hade i alla fall tagit mig upp ur sängen. Som tur är har jag världens bästa mamma som ganska snabbt såg att jag inte va pigg någonstans, som kom med frukost när jag hade somnat om i soffan. Tack mami! ♥   

Måste alldeles snart hoppa in i duschen
för om nån timme ska jag och mamma åka in till stan och käka lunch. Vi hade redan igår problem med var vi skulle äta (idag) så jag antar att det blir något mysigt café på söder eller nått. Det ska bli jättemysigt att gå med mamma på stan för det va ett tag sen vi umgicks. Jag älskar min mamma mest i hela världen!

Jag och mamma för 17 år sen (?)

Vid 3-tiden ska hon träffa mormor för bio och då träffar jag A för att fixa lite. Sen åker vi väl hem till henne antar jag och ikväll blir det ...vad tror ni?




Kärlek
Postat av: linda

Tack så jättemycket :)

Hur har din dag varit hitills?

2009-01-02 @ 17:15:22
URL: http://llindhlm.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0