Ensamhet och lite glass

Som sagt, fortfarande sjuk.  Det är verkligen inte speciellt roligt och framförallt inte eftersom jag blev hemskickad från jobbet 6 timmar för tidigt pga det.  När jag kom hem la jag mig och sov i 3 timmat på en gång. Hade ingen som helst matlust när jag vaknade och mådde bara illa. Nu är det lite bättre och jag har lyckats få i mig både mat och lite glass. Dock känner jag mig jätte ensam. A, Felicia och Emelie är ute dom och här sitter jag. Mamma jobbar natt så jag är helt själv hemma. Inget jag föredrar om jag ska vara ärlig. Dessutom känns det som att alla är ute idag, just när jag är sjuk.




Imorgon blir det gh-kväll hemma hos A med tjejerna! För imorgon är jag frisk!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0