En helt vanlig torsdag

Måste börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag men jag har inte haft tid förns nu. Precis om jag hade listat ut redan igår va det inte lätt att ta sig upp imorse och jag va väldigt nära på att gå och lägga mig igen efter frukost. Jag viste att vi hade en viktig dag i skolan och jag trodde dessutom jag skulle behöva vara där till kl 16 också, men till min fördel hade jag lite fel. Visst, vi hade en tung förmiddag med tre timmars fysik/kemi-föreläsning men som kompensation utgick våra lektioner på förmiddagen, så nu sitter jag här hemma och är ledig istället för att vara i skolan.

 
Kom nyss hem och har lite ont i fötterna eftersom jag inte är så van att gå i 10 cm klackar än och jag kan heller inte säga att jag är bra på det. Haha men jag håller på lär mig och blir bättre. Så nu ska jag vila fötterna med att ligga i sängen och titta på PB och dricka te. Vid halv 5-tiden i eftermiddag ska jag till frissan faktiskt, klippa topparna (bara topparna) eftersom mitt hår är så slitet, och slinga. Jag tänker minsann inte svika B4:an, så det blir fler blonda slingor för min del.



Kärlek
Postat av: sofia

åh, den där låten lyssnade jag alltid på back in the days!

2009-01-15 @ 16:41:09
URL: http://ffian.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0