Du sa att jag sa att jag behövde lite värme, men det är inte sant

Kom nyss hem från dansen och sitter här och käkar banan och dricker chaite. Ska inte bli så långvarig uppe inatt eftersom det faktiskt är den dag imorgon också. Ska inte till skola imorgon  av olika anledningar, utan dagen kommer tillbringas hemma och sen framåt eftermiddagen/kvällen åker jag till solna. Dansen va lika rolig idag som sist och vi har även hittat två tjejer i vår stil som vi kan umgås med. Alltid trevligt med lite kompisar haha. Har faktiskt inget riktigt plugg att göra ikväll, så det blir nog lite tv-tittande innan jag somnar. Hade varit perfekt om leveransen på andra säsgongen av Heroes som mamma beställt kommit idag. Då hade jag definitivt vetat vad jag skulle gjort den kommande timmen eftersom jag preocis tittat klart på tredje säsongen av Prision Break jag fick i julklapp. Men nu är det inte så,  utan det lär bli MVT och "a shot at love with Tila Tequila" istället.






Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0