Cuz you had a bad day?

Kom nyss hem. Inte riktigt i tid dock, men bättre sent än aldrig. Slutade lite tidigare än 4 men A kom till min skola för att vi behövde träffas. Det är verkligen skönt att ha någon som alltid finns där när saker inträffar. Och henne vet jag var jag har.  Kvällen ska tillbringas med plugg och prision break. Som jag nämde tidigare ska jag sova tidigt idag eftersom jag ska upp och träna innan skolan hade jag tänkt. Det gjorde jag idag, spinning kl 7. Riktigt jobbigt att gå upp på morgonen, men deffinitivt värt det när man väl är där. Så nu har jag tagit tag i träningen efter ett uppehåll och ska komma på banan igen.




Kärlek
Postat av: Caroline

Hej lilla gumman :)!

Hur är det med dig? allt bra?

Du verkar må bra, och du tränar förfullt! :)

Men det jag tänkte kolla med dig var om du har förslag på Jobb.. Jag har ju hoppat av skolan.. men jag behöver ju endå pengar.. Men HUR? OCH VAAD?

Panik lixom, det är ju så jävla svårt med jobb(wazzup med det lixom? ) och sådär men du har ju endå ett jobb och du kanske har förslag?

Eller hur man kan rådda åt sig det på andra sätt?

Hoppas du har någon ide, jag vet att du har livlig fantasi ;) Puss på diiig hoe <3

2009-01-12 @ 19:28:03
URL: http://neverforgive.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja.. det vare!

Hehe jo vi hade jätteroligt.

Och det tyckte markus oxå, så jag e glad att

jag gjorde nått gott för honom iallafall :)



Alltså, jag ska inte hoppa av helt. Jag ska söka in nu till ett gymnasie som jag då ska börja på i höst.

Jag orkar bara inte med IV för det är jobbigt och bara blä, männsikorna där är otroligt weard haha.

Inte som dig o mig precis.

Jaa okej! det var ju inte så jättebra betalt kanske. men okej ... kungshallen.. det kan nog vara skojj! Ja men arbetsförmedlingen, dom är väl jättejobbiga. Dom letar ju bara extrem jobb och det är hela tiden så att man inte får nått om man inte är 18. Men man kan ju alltid testa. :)!

jag ska skriva ett CV iallafall.. och lämna in på lite stället hade jag tänkt .. Lite var som tror jag. Bättre med många ställen än bara en eller 2. :) någon kanske tar imot mig iallafall. Haha.

Kul att du kunde svara! :):)

2009-01-12 @ 20:09:24
URL: http://neverforgive.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0