Back in the days

Tänk va mcket 2 timmars sovmorgon kan göra! Vilken skilldnad det är att gå upp kl 8 istället för kl 6. Jag är på jättebra humör och känner mig mycket piggare och gladare än vanligt! Egentligen börjar jag inte förns 13 i eftermiddag och det enda jag har idag är ett fysikprov som jag kommer faila på. Hade dock tänkt att bege mig mot Eriksdalsbadet snart för ett Bodypump-pass vid 11-tiden. Det ska bli väldigt nice eftersom just Bodypump är min favoritträning och eftersom jag saknat styrketräning nu när jag haft mitt lilla uppehåll. Så nu ska jag tagga för ett hårt och svettigt styrkepass och köra slut på alla krafter.



Sen åker jag till skolan, skriver ett dåligt fysikprov och efter det kan ni ju få gissa vem jag ska träffa och hem till. Tjineling!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0