21 januari

En blanding av att jag inte orkar, vill, borde eller ska, gör att jag stannar hemma idag. Man ska inte skolka, jag vet, och jag ogillar mig själv för det men idag känns det som att jag inte har så mycket val. Jag som har lovat mig själv att ta tag i skolan, men motivationen sjunker hela tiden. Jag ka inte sluta som en "avhoppare" kan jag lova, men jag tror att jag¨måste inse att jag inte klarar av så mycket som jag verkligen vill. Skitsamma, jag är inte där idag i alla fall.



Vaknade nyss istället av att mobilen bombade mig med frågor om jag ens levde och ja det gjorde jag! Sitter just nu och äter frukost och väntar på bättre tider eller nått. Om ett par timmar ska jag åka till farsta och titta lite ahde jag tänkt och efter det till högdalen och träna. Kommer hem runt 19-tiden ikväll och då blir det väl inte mycket mer än lite plugg och sen sova, för imorgon blir en tuff dag. Visst babe? ;)


Kärlek
Postat av: Jen

Vi kan prata <3. Hänt något?

Det var länge sen, man träffar dig aldrig i Farsta längre, tränar du ens där? vi får träna tillsammans snart iallafall!

2009-01-21 @ 12:15:25
URL: http://jennieblomqvist.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0