1 januari

Gott nytt år på er alla! Hoppas ni hade en jättebra nyårafton för det hade vi! Kvällen började i vasastan hos Annika där vi, 11 tjejer, åt middag. Det va supertrevligt att fira nyår med tjejerna från skolan och självklart va jag tvungen att bjuda med mig min älskling. När vi kom dit hade Annika, Sofia, Bella och Vanessa stått och fixat maten. Dom va jätteduktiga eftersom dom hade så mycket allergier att ta hänsyn till. Maten va jättegod och sällskapet bäst!

 

   

   

 

   

Efter den jättebraiga middagen drog vi till en fest i Älvsjö där vi firade tolvslaget tillsammans med 30 andra. Där va det drag kan man ju säga och när klockan slogg 00:00 va alla 40 pers samlade ute på baksidan för att kolla på raketer och pussas.

 
Vi hade posetime!

   

   

 


Och slutligen, nyårskyssen. Den fick bli med den jag älskar mest. Vi invigde 2009 på bästa sättet och detta kommer bli ett "vårt år". Vi ska göra så mycket roliga saker och vara tillsammans hela tiden. Som jag tidigare sagt är du min solstråle, ljuset i mitt liv. Jag älskar dig så otroligt mycket! Tack för att du finns och inte gav upp när allt va som värst. Jag kommer alltid finnas hos dig. Aldrig utan dig.

Tack till alla er som gjorde mitt nyår till det bästa! <3


Kärlek
Postat av: hanna

jaassåru ;D emelie är sämst, så du får säga vad B står för ;)?

2009-01-01 @ 17:23:09
URL: http://hannuis.blogg.se/
Postat av: hanna

jahaja emelie började babbla om att det stod för massa saker ;p blonda förstod jag också!

2009-01-01 @ 18:17:35
URL: http://hannuis.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0