You never clean up!

Hej på er! Ännu en gång, förlåt för dålig uppdatering. Gårkvällen blev oväntat väldigt lyckad. Människorna vi träffade va de flesta väldigt trevliga och glada. Vi hade det jättebra och kom faktiskt inte hem allt för jättesent. Vi hade dessutom världens flow när vi skulle hem, bussarna, tågen och tunnelbanorna matchade varandra perfekt och vi behövde aldrig vänta mer än 5 minuter under hela hemresan. Sånt är otroligt skönt! Lexie tog bilder med sin mobil ochdet va ävan många vanliga kameror upppe under kvällen, så några lär det komma upp snart!



Har varit på teatern ett par timmar idag, hade min egen lektion och senda va jag assictentfröken åt Matilda som va borta. Nu är jag på jobbet och ska börja om en halvtimme. Är hungrig så jag ska upp och fixa nått att äta innan jag börjar. Ibland är det sjukt nice att jobba på en restaurang och få kombinera sin egen mat när man har rast eller ska äta. Ikväll blir det barnvakteri i Bromma. Puss på er!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0