We're only humans

Träning i all ära, men nu är jag trött. Har hunnit med ett spinningpass, skola och dans udag. Den sammanlagda träningstiden idag är 2 timmar och nu vill jag inget hellre än att sova. Hade tänkt träna imorgonbitti också men har insett att det nog inte kommer gå. Min helg kommer vara jättehektisk och jag kommer irra fram och tillbaka äver stan som vanligt.

Imorgon blir det skola på förmiddagen och sen jobb 15-19:30. Efter det blir det utång med A.
lördag blir det aningen mini hela förrmddagen eller så blir det först frukost med vittretjejorna och sen ini. I vilket fall som helt blir det jobb 16-20 och sen till bromma och va barkvakt/hundvakt/alltmöjligtvakt.
Söndag blir riktig pluggisdag och sen är vi tillbaka på ruta ett igen. Nu däremot är det sovtime. Godnatt på er! <3


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0