Vem behöver kärlek när det finns shopping?

Hej på er igen. Sitter helt nersölad i Lexies soffa och det lukar acceton i hela vardagsrummet, cozy huh? Kom precis hit efter en (nästan) heldag i skolan. Pluggade hela morgonen i skolan, eller försökte åtminstonne. Vid 11:30 gick jag, Jenny och Julia till Coffehouse by George för att luncha och hitta ett internet att koppla upp oss på så vi kunde fortsätta med vårt grupparbete, vilket såklart inte gick. Satt där i nästan tre timmar innan vi gav upp. Gick till ringen och hittade en mintgrön längre tröja och en jättefin rosa midjejacka. Nu längtar jag till våren och alla vårkläder!



Nu väntar jag på att få äta någon gång och sen blir det till att ta det lite lungt innan dansen ikväll. Numera är torsdagar riktigt roliga för dansen är, näst efter mig och kakan, bäst!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0