090204

Var tvungen att leta igenom garderoben för att hitta kläder till morgondagen och även helgen. Det tog såklart längre tid än jag trott och jag provade såklart mer kläder än vad jag behövde. Det slutade också med lite bilder på det hela. Imorgon kommer bli en lång dag och jag ska i princip bara göra sådant jag tycker om (förutom mitt glosprov i Eng B som är på 85 glosor och meningar).

Kommer börja dagen med spinning och då underlättar det att ha tighta kläder så att man kan hålla koll på knänas riktning och även att man har rumpan precis över sadeln och magen spänd (för att minska skaderisken).

 

Sen är det skola 9 - 16 och eftersom dagens klädsel va ovanligt slapp känner jag att jag vill ha något lite finare imorgon men heller inte allt för uppklätt kommer det troligtvis se ut såhär;

 

Efter skolan är det dans, streetdance. Mjukisbyxor och en slapp tröja är nästan ett måste för att (i alla fall för mig) få in känslan och "gunget" då man dansar just steet.

 


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0