Simply the best

Hemma! Nästan värt ett "äntligen", borta bra men hemma bäst!

Gårdagen va bra, checkade in vid 15-tiden och tittade oss omkring enda fram tills det va dags för helgens första yoga-lektion. Den här yogan var aningen annorlunda än den jag gått på tidigare men yoga är alltid yoga och det är väldigt avkopplande. Efter det var det dags för kvällens middag com bestod av en turiskt meze-buffé, jag älskar mezé! Efter ett x antal portioner och efterätter hit och dit gick både jag och mamma och la oss för kvällen, trötta som jag vet inte vad.

Blev väckt kl 7 imorse för att dagen skulle börjas med lite morgonyoga. Aldrig mer morgonyoga för min del, jag gjorde två övningar innan jag somnade och sen sov resten av passet. Efter det va det frukostbuffé i mängder och sedan bubbelbad hit ocg dit. Bad inomhus och bad i tunna utomhus, bastu och massage. Lunchtime och ännu mer buffé (herregud va vi har käkat inser jag nu...) och sen helgens höjdpunkt; hammamet. Det va riktigt skönt med massa vatten och skum och skrubbning och hårtvätt mer vatten, varmt vatten, kallt vatten, skönt vatten, mycket vatten. Efter det va det i princip bara att fixa iordning och checka ut. Tack papi för en jättebra helk och tack mami för att du följde med!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0