Middag och godis

Hej igen! Jag fick för mig att jag visst skulle sova middag eftersom jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Så efter en garderobsgenomgång (nu vet jag vad jag ska ha på mig i helgen...) gick jag och la mig i sängen och vaknade 2 timmar senare. Som tur va klev även mami innanfördörren 10 minuter senare och börjadelaga mat på en gång. Sen fyller min bror 25 år imorgon och i min familj är det tradition att födelesedagsbarnet blir serverad godis i en stor blå skål redan på morgonen. Min snälla mamma tycker att detta lever kvar och gäller även om man fyller 25 år och inte bott hemma på närmare 5 år. Så hon har köprt hem närmare ett kilga lösgodis Dogge ska få imorgon eller på fredag, vilket jag käkar på just nu. Aptitretare.


Nu ska jag sätta mig och äta middag och sen börja fixa med mina klänningar till helgen.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0