Lördag hela veckan?

Efter att ha varit en sväng på gymmet och kört ett Bodypumppass och kommit hem och ätit lunch insåg jag just att det är måndag och ingen skola. Lov med andra ord, underbart skönt! Så den här veckan ska jag bara göra sådant jag vill och tycker om. Träffa de människor jag gillar och spendera så mycket tid som möjligt med min bästa kompis. Henne åker jag till om ungefär 2 timmar, innan ska jag fixa lite med mina saker här hemma. Åker hem till lexie och käkar middag och sen blir det troligtvis utgång för vår del. Imorgon ska vi även försöka ta oss in till stan och fixa en liten sak som troligtvis kommer göra våra, framförallt mitt, liv lite lättare. Mer om det sen, nu måste jag sätta igång.



Har ni sett de fina skorna från Vagabond föresten? Jag gillar dom svarta och lexie dom bruna, lite låg klack kanske men jättesköna! 700:- kostar dom och kan köpas i Vagabonds affärer och på vissa Nilssons. Borde även kunna köpas på internet. Tror jag ska önska mig dom i någon form av present, fia har varit snäll hela veckan-present!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0