Jag kan inte säga vad hon ser hos en sån som mig

Blev inte mycket skola inte, mådde alldeles för dåligt för det efter jag hade tränat. Ville bara hem och sova men mötte upp mamma för att äta lunch innan vi åkte hem. Åt på sushistället i ringen, riktigt gott efter att ha tränat. Lite shopping hann vi med också innan jag inte orkade mer och vi åkte hem. Köpte ett par mörka jeansleggnings från H&M och även ett nytt ljusrosa läppglans eftersom de gamla är helt slut.


English Rose från H&M - 29,50:-


 

Så nu blir det nog till att kolla på en bra film, lite sugen på Twilight, och sen sova ett tag. Vakna lagom till middagen, vara vaken ett tag och sen somna tidigt ikväll igen. Måste bli friskt till helgen och lovet. Dessutom är det ju dans imorgon också, går inte att missa! Puss

Btw så älskar jag min nya ring från Glitter - 69,90:-


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0