Skola och choklad

Nyss hemkommen från skolan och så. På dagens eget arbete-tid bestämde jag och julia oss för att åka till vattenfalls huvudkontor på stureplan, för att få lite hjälp på traven med vårt projekt men han som "hjälpte" oss va bara otrevlig och allmnt grinig då vi blev inte alls långvariga. Påvägen dit (glömde jag...) stannade vi på chockladfabriken precis bredvid skolan och köpte med oss varsin kaffe. Jag tog en latte och julia en cappucino, och så köpte vi varsin chokladklubba att ha i också. Så där satt vi på bussen och drack kaffe med choklad i, och råkade åka lite för långt.



Nu är jag som sagt hemma och ska ta det lite lungt och få upp värmen igen innan jag sätter mig och pluggar (iaf försöker). Det blir nog efter middagen om det ens blir något av det. Annars blir det Heroes säsgong 2 som mami köpte till mig som en "sofia har varit snäll hela veckan-present".


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0