She had a bad day, taking one down

Det har varit en riktigt dålig dag idag. Det mesta har skitit sig och det jag sett fram emot hela dagen även det. Jag skulle träffat A nu egentligen - käkat på jobbet och sen dragit till dansen men hon är sjuk och jag har inte heller hunnit blir riktigt frisk än. Så det blir till att vila resten av kvällen. Dagens höjdpunkt va hur som helst vår IUP i skolan. Vår mentor ska sluta (eller har slutat nu) för att bli musiklärare i vallentuna gymnasium istället. Det är inte bara tråkigt, utan sjukt tråkigt! inte okej..! Det är världens bästa lärare som verkligen tar hänsyn till alla och nu har han slutat. Så på vår sista IUP tillsammans hade vi fixt presenter och fika till honom. Köprt en gitarr och skrivit allas namn på och massa Thomas-citat, ink. en korg med massa fina och goda saker i. Alla (eller iaf jag) grät och vägrade säga hejdå. Sjukt sorgligt men vi fick ett fint slut och nu kommer Monsun aldrig bli Monsun igen.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0