Lovfilosofi

Jag va verkligen inte på humör för att berätta det igår, men jag är ledig idag så jag har alltså sportlov nu! Dessutom börjar vi på Vittra inte förens onsdagen efter lovet så vi har nästan 2 veckor lov, i alla fall 13 dagar. Hur skönt som helst! Börjar sportlovet med att gå upp 8:30, lite konstigt va? Det är faktiskt så att jag har en del jag måste få gjort idag. Ska börja fixa iordning lite snart så att jag kan vara på gymmet runt 12 och träna en dryg timme innan jag åker till solna en snabbis. Säga hej och fixa lite hos my partner in crime. Sen är det hem och fixa ännu mer då vi får middagsgäster vid 18-tiden och mami har fixat jättegod mat! Vid 20-tiden blir det utgång såklart och troligtvis vet vi redan nu var vi ska och det blir nog trevligt. Så nu hopas jag verkligen på att sportlovert får en sådan bra start som jag hoppas på!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0