Lillördag

Godmorgon! Jag kan fortfarande inte förneka att jag älskar mornar, i alla fall såvida dom inte äger rum typ kl 5. Hade ställt klockan på 7:30 ochgick upp, gjorde frukostoch väckte mamma. Tyckte hon behövde få bli serverad frukosteftersom hon är hemma med bihåleinflamation (som börjar bli bättre). Så vi har precis ätit klart och nu sitter jag under en filt i soffan och håller på fixar naglarna och lyssnar på lugn morgonmusik.Hade väl tänkt sitta här någon halvtimme till innan jag börjar göra mig iordning för att åka. Börjar kl 13 och innan det ska jag klämma ett Bodypump-pass 11:15. Har ingen aning om hur våra två lektioner ser ut idag eftersom det närmar sig lov men det skulle sitta fint med lugna lektioner med betygssnack eller nått.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0