Jag sätter fem spänn...

Äntligen hemma efter min korta skoldag. Hade en enda lektion och det va matte c. Har ändå varit vaken ett tag känns det som, gick ju upp vid srax efter 5 för att träna. Så när jag slutade va planen att åka hem och äta och sen sova men jag såg så fort jag klev utanför skolans dörrar att det är vår ute. Fatta, vår! Ska inte ta ut något i förskott och jag tvivlar inte på att det kommer komma mer snö, men just idag är det vår. Det betyder lycka och det ger i alla fall mig nya krafter. När jag väntade på bussen med iPoden i öronen och sneglade mot bänken där en äldre kvinna och en yngre man satt såg jag hur båda blundandes hade ansiktet mot solen, ni vet sdär vårigt. De sågverkligen ut att njuta och det gjorde mig ännu gladare. Dessutom värmde solen och jag kände hur mycket jag vill ha på mig min nya jeansjacka imorgon!



Så nej det blir absolut inget sova inte. Ska istället äta klart min lunch, vila ett tag och sen blir det nog en promenad om det fina vädret håller i sig. Det är vid sånna här tillfällen man önskade att man hade en liten söt hund mankunde gå ut med!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0