Jag reser inte till någonting, jag reser ifrån

Det va ju inte alls meningen att jag skulle göra nått alls efter skolan, jag skulle hem och plugga! Men när jag ringde A påvägen hem och sa att jag hade slutat och hon frågade om jag inte skulle komma till henne istället, blev mitt svar på det: "OM jag ska..." och så hamnade jag i stan istället. Vi gjorde inte alls mycket utan tittad lite i affärer och satte oss och fikade på nått mysigt fik. Sen va det dags att åka hem och nu har jag nyss käkat middag med mami och ska nog göra mig lite kaffe för att orka resen av kvällen. Innan jag börjar ska jag nog läsa igenom Veckorevyn vi köpte påvägen hem och drömma om att jag en dag blir rik och kan köpa vad jag vill.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0