I'll be on your side forever more, that's what friends are for!

Hemma igen efter provet. Vet inte alls om det gick bra eller dåligt, kändes dåligt för att vara jag dock. Men skitsamma, jag gjorde mitt bästa och det är enligt mig det som räknas. Jag lär väl vara den enda som går natur och tänker så. Men nu är det i alla fall gjort. Så nu ska jag vila ett tag och sen åka iväg på yoga hade jag tänkt.

Från en sak till en annan. Vem har namnsdag idag om inte världens bästa kompis? Alexandra Chatall har namnsdag idag (...eller ja alla Alexandror har väl, men det är Chatallen som betyder något för mig. Eller hon betyder allt men det viste ni ju). Så grattis på namnsdagen kakan! Jag älskar dig! <33




Kärlek
Postat av: Hannah

Nejdå det är inte bara du som tänker så Fia ;D man kan ju inte direkt göra mer än sitt bästa :)



saknar dig<3

2009-02-17 @ 15:21:56
URL: http://reflekterad.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0