En gång är ingen gång?

Nu är jag inte lika stressad längre. Jag påbörjade inlägget jag skrev i morse en kvart innan min buss skulle gå så det blev panikartat där i slutet. Ber om ursäkt för det. Såklart hann jag med bussen och mötte upp Julia vid Stadsbiblioteket strax efter 10. Vi satte oss och började plugga på en gång och efter ett tag kom även Jenny. Satt där i två timmar innan vi tog lunchpaus, för att sedan fortsätta. Dock blev det mycket snack och liten verkstad, alldeles för mycket snack om jag ska vara ärlig. Nu måste vi kämpa på rikitgt för att hinna till deadline som är på måndag kl 12:00. Gick därifrån runt 14-tiden och nu sitter jag nere på kontoret i kungshallen och ska snart gå upp och göra nytta. Det kommer tydligen oväntade rushar just idag men jag hoppas verkligen att det inte drar ut på min arbetstid eftersom jag har planer för kvällen.







Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0