Eller vaka över vattnet i Picassos park

Jag hade föreställt mig att det skulle vara jättefint väder idag med, med vårsol och fågelkvitter precis som igår. Jag vaknade nyss och kollade ut, var det det? Nej. Det betyder att jag inte alls kan ha min jeansjacka som jag hade planerat, jag som hade fått den struken och allt. Var är väderguden när man behöver honom/henne som mest? Nej, det får bli skinjacka i vanlig ordning för det här med att sätta på mig vinterjacakan nu, det har jag slopat.

Jackan, 299;- på gina tricot (modellen är kortare än vad det ser ut, slutar stax under midjan)

Även idag är en jättelugn dag, har bara en enda 20 minuters-lektion idag där vi ska "redovisa" vårt arbete vi hade inlämning på i måndags. Får se hur det går, är lite nervös faktiskt.  Dessutom har jag tid hos skolläkaren efter redovisningen och vad jag vet så är det bara jag som är kallad. Det gör mig lite nervös eftersom jag va där tre gånger förra året också. Ska även passa på att fråga henne om ett problem jag har när jag ändå är där och hoppas hon kan hjälpa mig. Om det är något jag kan få hjälp med kan jag berätta vad det är, annrs förblir det en liten secret.

Nu ska jag äta klart min frukost och sen bege mig mot bussen och gymmet. Ciao sålänge, puss.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0