Thursday I don't care about

Godmorgon...eller nått. Jag är typ nyvaken, eller känner mig som det iaf. Imorse gick jag upp med Linus (eller nästan, han gick upp 7 och jag 9). När han gått till skolan pluggade jag galet och skrev klart min labbrapport. Sen la jag mig och kollade klart på en film vi började på igår, och somnade tydligen. För jag vaknade kl 1 helt plöstligt. Vaknade med så sjukt ont i halsen och va helt varm. Gillar inte att vara sjuk, inte nu! Så på två timmar har jag inte gjort mer än duschat och fixat mig. Mår skit.
Ikväll ska vi på middag hos Linus mormor och morfar, dom är galet söta och jag tror dom gillar mig. Nu ska jag fixa lite till och hoppas på att han kommer hem någongång...

Kärlek
Postat av: puppan/mathilda

såklart dom gillar dig :D

2009-12-10 @ 15:17:38
URL: http://kinkasha.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0