Teaterhelg följt av pojkvänsvecka

Godmorgon! Igår va jag på julbord med mammas jobb, hade inte speciellt höga förväntningar men det va sjukt roligt! Shower hela tiden, cirskus cirkör, sånger, ramsor och världens snällaste människor. Och julmat! Kom hem någon gång och däckade på en gång.

Nu är jag så himla trött, gick upp för en timme sedan och har precis fått i mig lite frukost. Jag ska snart ta bussen för att åka på min teaterlektion. Efter den har jag och Frida 12:30-gruppen som är Miniteaterns lilla mördargrupp. När vi är klara där åker vi till Carlssons och har genrep med alla andra Mini's barn, min torsdagsgrupp t.ex!

7 timmars teater idag och 7 timmar imorgon, jag kommer vara slutkörd båda kvällarna. Det gör mig absolut ingenting, för det här är det bästa jag vet! Detta och Linus, som jag åker till på måndag. Längtar efter min finis♥


Boyfriend förra året :)


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0