Sitter du ner blir du tjock och ful!

Sen jag kom hem från älskling i tisdags har jag varit igång varej dag hela tiden. Tränat, tränat och julshoppat, haft julavslutning och varit på trogen, varit på julbord, tränat och varit på bio. Typ så har mina dagar sett ut. Jag har inget emot att vara aktiv, jag är en sån typ. Jag älskar att vara igång. Men nu märks det, jag är så trött just nu.

Så idag ska jag ta det lugnt hela morgonen, åka in till stan och träffa Malin en stund. Sen blir det bara hem och chilla, kanske en promenad med Jenny om hon vill. För imorgon är det återigen träning och julfika som gäller, och på onsdag träning, tatueringsstudion och träffa Lexie.

Men jag gillar att vara igång, som sagt. That's my thing!


Kärlek
Postat av: BIATCH

..."svettas ta ett extra pass, sitter du kommer din rumpa växa fast".



någon som lyssnat på den låten för att få en rubrik? ;)

2010-01-02 @ 20:31:07
URL: http://inoffensive.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0