Ni är inte smarta, någon av er!

När jag var på Öland i sommras fick jag en liten chock redan första veckan. Jag har aldrig varit på ett ställe där det snackas så mycket skit som det gjorde där. Fyfan va tjejerna snackade, om varandra, med varandra. Jag blev så jävla irriterad tillslut att jag sa att jag inte tänker lyssna på deras snack längre och vad tror ni hände då?

I alla fall, jag bestämde mig då för att aldrig mer medvetet snacka skit om någon. Det har jag säkert gjort men inte alls i den utsräckning jag gjorde förr. Det jag vill komma fram till är att jag märker hur knas den här världen egentligen är...och att jag är så trött på vänner som snackar skit om varandra till mig och sen umgås med dom dagen efter. Och efter det snackar skit med dom om andra, som dom snackat skit om innan. Åh jag blir så irriterad, kan inte alla bara...sluta?

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0