Min baby<3

Jag älskar dig när du drar dig intill mig och viskar "god morgon", när du håller om mig hela natten och när du visar att jag är den du vill ha. När du tittar på mig och får mig att förstå att du älskar mig, när du inte kan släppa mig ur sikte och när du frågar hur jag mår. Jag älskar dig för att du är så omtänksam och är så försiktig med mig på alla sätt. Jag älskar dig för den du är, för att du är det bästa jag vet<33

Kärlek
Postat av: Anonym

oh what if sofias blog is falling apart? How will she keep on living without her blog, and most of all...how will she share her funny, interesting life?



point of no return or what?

remember, im still watching you, though you dont see me



xoxo

browned haired gossipgirl

2009-12-15 @ 01:07:58

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0