Ibland önskar jag att jag hade blå ögon!

Jag har nog inte skrivit regelbundet på hur länge som helst, ändring på det för jag behöver ju skriva! Jag har varit på alla mina lektioner den här veckan, som än så länge är 2 dagar lång. Men jag planerar att vara på alla kommande lektioner också, plus några till! Klarar jag det, ska jag köpa nytt smink till mig själv och jag fick en jacka av mamma idag. Så shoppingmanin mår som den ska!

Idag blev jag matförgiftad också, det va mindre nice. Jag har nog inte känt mig så sjuk på länge. Jag spydde, hade ont, skakade och frös samtidigt. Men nu är det bra, konstigt det där...

Nu ska jag kolla på teaterhögskolans hemsida och sen nått på trean innan det är big sovtime!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0