I mitt verkliga Farmville

Tisdag idag, en bra dag och en bra vecka! Igår åkte jag till min finaste och fick ett väldigt fint mötande på stationen. Det va så bäst att komma tillbaka hit, komma tillbaka till honom jag vill vara med. Min skatt♥
Hade seriösa problem med att sova inatt. Jag hade sovit någon timme mitt på dagen, plus att jag suttit still på ett tåg i drygt 4 timmar så jag va inte trött någonstans inatt. Somnade väl lagom till Linus gick till skolan imorse och vaknade sen halv 11. Så det borde inte vara några problem att sova inatt då.
Jag har nyss varit ute och gått lite, behövde ha luft för huvudvärken. Har också tittat på halva "flickan som lekte med elden" och ska titta klart på den nu hade jag tänkt. Sen blire dushen och lite plugg. Sen kan man ju hoppas på att jag inte ska var asjälv i det här knakande huset hela dagen...

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0